otoMoto.pl - ogłoszenia motoryzacyjne

ogłoszeń w bazie

Przy współpracy z AutoCentrum.pl

Zużycie paliwa

  • Podsumowanie spalania
  • Citroen C5 III (od 2007)
  • w klasie samochodów:
  • Klasa średnia
  • na podstawie:
  • 137 raportów
Średnie spalanie dla tego auta:
8.0 6.7 9.2
Średnie spalanie w klasie:
9.3 6.6 10.5
Minimalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
7.7 6.5 9.0
Maksymalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
9.4 8.1 10.0
Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe
na długiej trasie (w l/100km):
Pomoc
6.8 5.6 8.5

Filtrowanie raportów - wybierz kryteria

Rodzaj nadwozia

Silnik i/lub lata produkcji

  • silnik:
  • lata produkcji:
  •  

Pokaż raporty

  • raporty:
  • chronologicznie od najdłuższych komentarzy
Autor
Spalanie
Pomoc
Samochód/Komentarz
Krzysiek
2013-06-21
6.3/9.0/5.5 Ludzie nie zaniżajcie realnego spalanie kolega który pisze o spalaniu 4,5-5,5 z prędkością do 140km/h chyba miał takie spalanie w snach. Podkreślam, że mam automat w kombi moje spalanie jest na podstawie normalnej jazdy a nie patrzenia cały czas na chwilowe spalanie. Na trasie jak się jedzie z prędkością cały czas około 110 z tym, że nie wyprzedzałem z pedałem w podłodze, głównie autostrada 80%. Przy dość szybkiej jeździe na trasie około 8.5l ciągłe wyprzedzanie autostrada 160km/h na mieście pali od 7-9l można zejść ciut mniej bawiąc się w ręczna zmianę biegów 9 wychodzi przy zwawej jezdzie gwaltownym przyspieszaniu. Moje auto jest w pelnej opcji i wazy prawie 1800kg co myślę, że ma bardzo duży wpływ na spalanie. Szkoda, że auto tyle waży ale za to daje świetne poczucie bezpieczeństwa i bajeczny komfort. Auto godne polecenia auto jak macie żałować każdej wydanej złotówki na paliwo kupcie megane II 1.5 dci 82km. pali 4l/100km ale jest to auto z innej półki
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
killer1
2010-02-07
7.9/8.9/6.9 1.6 THP miał w założeniu palić o 20% mniej niż wycofywany 2.0. jak na razie jeżdząc ekonomicznie (wskazania komputera sugerującego optymalne przełożenia skrzyni biegów) mam spalanie na poziomie 7,9 l/100 km i nie byłoby to złe gdyby nie fakt że auto ma bak 70 l, a przjeżdżam na nim ok 670 km więc każdy kto zna choć trochę matematykę widzi że wksazania sa nieprzwdziwe. pewnie ma to związek z brakiem pomiaru spalana do 30 km/h ale jeśli tak to samochód pali 10 - 11 l/100km gdzie ja poruszam sie w 90% poza miastem! w serwisie sugerują ze to przez pogode i docieranie sie auta. zobaczymy, ale póki co niepokoje sie bo liczyłem na zasiego ok 850 km na jednym baku:( z powyższych powodów podane poniżej parametry spalania moim zdaniem nie sa prawdziwe (wg komputera).
raport Sedan, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
Zygwaz
2012-07-26
6.5/8.7/5.1 Wg mnie przyzwoite spalanie jak na kombiaka. Spalanie 5.1 notuję podczas bardzo długich tras (np 1600 km) z włączoną klimą, samochodem wypakowanym pod dach, cztery osoby i jazda na autostradzie (130km/h). To naprawdę przyzwoity wynik. Największy zasięg na pełnym baku to 1345 km i 68 litrów do zatankowania! Na co dzień w jeździe mieszanej na "baku" można przejechać 950km. No i oczywiście rekord bicia prędkości i spalania. Co do tego pierwszego żadnej rewelacji 190km/h a zużycie średnie wyszło prawie 9 l.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
bonusso
2014-07-27
6.3/8.1/5.1 Jak wspomniałem silnik jest ekonomiczny. Najniższe spalanie, jakie zdołałem z niego wycisnąć to 5.1l/100km (90km/h na tempomacie po autostradzie). Normalna jazda do ok. 105km/h to spalanie 6-6,3l/100km. Teleportacja przez Polskę w stylu 10+ (ekspresówki, autostrada) to średnio 7.4l/100km. Miasto - 10l. Wszystkie opisane awarie miałem na gwarancji, lecz gdyby to było po czasie, wówczas byłbym w plecy ok 7kPLN z robocizną. Same siłowniki z robotą to ok 4kPLN. Przeglądy w serwisie autoryzowanym - OK
raport Sedan, 1.6 THP 156KM, 2012 r.
pnasz(at)wp.pl
2014-02-04
7.0/7.6/6.2 Zyżycie paliwa 6,97 l/100 km przy samochodzie ważącym prawie 1,7 t uważam za bardzo dobry wynik. jeżeli tym samochodem planujemy dłużej pojeździć to wymiana oleju w silniku co 30 tyś km przy naszych warunkach drogowych i brak wymiany oleju w skrzyni biegów to jakieś nie porozumienie. Znajomy mechanik naprawiający te samochody powiedział mi że jak będe wymieniał olej co 15 tyś a w skrzyni (automat) co 45 tyś. to ... niestety dla niego nie będę do niego przyjeżdżał.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 163KM, 2012 r.
pnasz(at)wp.pl
2014-02-04
7.0/7.6/6.2 Zyżycie paliwa 6,97 l/100 km przy samochodzie ważącym prawie 1,7 t uważam za bardzo dobry wynik. jeżeli tym samochodem planujemy dłużej pojeździć to wymiana oleju w silniku co 30 tyś km przy naszych warunkach drogowych i brak wymiany oleju w skrzyni biegów to jakieś nie porozumienie. Znajomy mechanik naprawiający te samochody powiedział mi że jak będe wymieniał olej co 15 tyś a w skrzyni (automat) co 45 tyś. to ... niestety dla niego nie będę do niego przyjeżdżał.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 163KM, 2012 r.
pnasz(at)wp.pl
2014-02-04
7.0/7.6/6.2 Zyżycie paliwa 6,97 l/100 km przy samochodzie ważącym prawie 1,7 t uważam za bardzo dobry wynik. jeżeli tym samochodem planujemy dłużej pojeździć to wymiana oleju w silniku co 30 tyś km przy naszych warunkach drogowych i brak wymiany oleju w skrzyni biegów to jakieś nie porozumienie. Znajomy mechanik naprawiający te samochody powiedział mi że jak będe wymieniał olej co 15 tyś a w skrzyni (automat) co 45 tyś. to ... niestety dla niego nie będę do niego przyjeżdżał.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 163KM, 2012 r.
Avenger
2012-03-23
6.6/9.7/6.0 Tu z automatem uważam jest jedynie dobrze. Spodziewałem się że spalanie będzie wyższe, w końcu to automat i tak też jest. W mieście około 9-10 l, poza miastem około 6,5 l. Przy czym zaznaczam że nie należę do niedzielnych kierowców i gdy trzeba to wciskam pedał do końca. Uważam więc że spalanie jest przyzwoite, choć o około 1,5 l większe niż w silniku 2.0 TDI VW z ręczną skrzynią. Jednak cena wyższego spalania jest warta wyższego komfortu jazdy.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
hhh
2009-10-16
5.9/7.0/4.0 Auto ma nowy silnik HDI 2.0 140KM, to poprawione 138 z nowym układem wtryskowym, oszczędniejsze, mocniejsze, cichsze, elastyczniejsze, lepsza kultura pracy. Najpierw trzeba auto dotrzeć, co trwa do 10 000 km, ale potem różnica jest zasadnicza. Potem trzeba umieć jeździć tym dieslem. Najlepiej w stylu eko, czyli zdecydowanie przyspieszać, potem noga z gazu, jak trzeba znowu przyspieszamy i odpuszczamy. W nagrodę dynamika i niskie spalanie.
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
michał 3 latach
2012-05-08
8.0/8.9/7.2 V6 3 litry a pali średnio 8,4 dm3/100 - średnia z ponad 120 tys. km - jak na dynamikę, korki, autostradowe jazdy 140-160 km/h to bajka. Przeglądy średni drogie, ale nie jest też tanio, naprawy bardzo rzadkie. Diesel V6 to jest ostatnie z logicznych rozwiązanie dla silników spainowych, i wszystkie cztero cylindrowce typu 1,6 dm3 albo inne europejskie wynalazki downsizingu niech idą ze swoją kulturą i spalaniem do muzeum
raport Tourer, 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM, 2009 r.
jonaszm
2013-09-05
6.8/7.5/4.6 Samochód jest ciężki, więc swoje spala. W większym mieście z korkami na pewno trzeba liczyć z 9l+/100km, w trasie przy normalnej jeździe krajówkami spokojnie poniżej 6l da się zejść, autostrada do 130-140km/h to koło 6,5. Natomiast mój rekord to 4.6, z tym że nie wiem czy prędkość wtedy przekroczyła 70km/h ;) Koszt napraw lepiej pozostawić bez komentarza, tym bardziej że nie raz bez interwencji ASO się nie obejdzie.
raport Sedan, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.
Konrad
2011-05-10
5.8/8.9/4.4 Tak jak wcześniej pisałem - silnik jest niesamowity. Nawet przy jeździe autostradowej i typowo "polskiej" spalanie nie przekroczyło nigdy 9 litrów. Przy normalnej sprawnej jeździe wynosi 7 l/100 km. Bez szaleństw - 6,3 l/100 km. Na trasie, jak się trzyma przepisów ruchu drogowego - 4,4-5,3 l/100 km. Auto nie jest lekkie ale to wpływa również na pozytywne odczucia z jazdy tym pojazdem/
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 163KM, 2010 r.
Shq
2014-07-14
7.4/7.8/6.0 Spalanie nie należy do najmniejszych jak popatrzeć na inne disle. To zapewne zasługa wagi (ponad 1,8t) jak i automatu. Średnia z dwóch lat jazdy tym samochodem to 7,4(liczone z baku, nie z komputera). Minimalne spalanie na trasie z warszawy do legionowa to 5,6 i to przy bardzo oszczędnej jeździe. Jak się wpakuje w warszawskie korki to nawet 10. W trasie koło 6,5
raport Tourer, 2.0 HDi FAP 163KM, 2012 r.
Igor
2010-09-18
6.0/8.0/5.0 Ostatnio średnie spalanie spadło do 6,8 litra - świetnie jak na 1700 kg pustego samochodu i automat "hydrauliczny". Napraw nie było, opony 17 swoje kosztują ale to wie każdy kto chce kupić taki samochód. To samo dotyczy żarówek, wycieraczek (300zł) itp. Pierwszy przegląd w ASO kosztował 966zł a był tam tylko olej i nie wszystkie filtry!
raport Sedan, 2.0 HDi FAP 163KM, 2010 r.
bogi
2010-04-06
6.5/8.8/4.7 zawsze moze byc lepiej , ale dla mnie jest rewelacja , przy spokojnej jezdzie do 140 km/h na autostradzie spalanie 4,5-5,5 ltr, oczywiscie im szybciej tym wiecej,przy 190km/h bylo i tak ponizej 10 ltr , wiec nie jest zle , natomiast w miescie bez szalenstw, spokojnie 7-9 ltr, no ale byla ostra zima . zobaczymy jak bedzie w lecie ?
raport Sedan, 2.0 HDi FAP 140KM, 2009 r.

Partnerzy

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro.pl otoDom.pl otoWakacje.pl otoPraca.pl platnosci Ceneo.pl cokupic.pl paygsm.pl