otoMoto.pl - ogłoszenia motoryzacyjne

ogłoszeń w bazie

Przy współpracy z AutoCentrum.pl

Zużycie paliwa

  • Podsumowanie spalania
  • Kia Optima (od 2011)
  • w klasie samochodów:
  • Klasa średnia
  • na podstawie:
  • 12 raportów
Średnie spalanie dla tego auta:
7.9 7.2
Średnie spalanie w klasie:
9.3 6.6
Minimalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
7.1 7.2
Maksymalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
9.5 8.6
Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe
na długiej trasie (w l/100km):
Pomoc
7.0 5.8

Filtrowanie raportów - wybierz kryteria

Rodzaj nadwozia

Silnik i/lub lata produkcji

  • silnik:
  • lata produkcji:
  •  

Pokaż raporty

  • raporty:
  • chronologicznie od najdłuższych komentarzy
Autor
Spalanie
Pomoc
Samochód/Komentarz
giaur
2012-05-28
6.1/6.2/6.0 To i tu otarcie łez po ostatnim akapicie. Przejechałem ponad 1300 km, głównie drogami krajowymi. Część z tego (ok 300 km) to autostrady, część (ok 250) to ekspresówki. Tryb ECO wyłączyłem po kilku pierwszych kilometrach. Przez cały czas miałem włączoną klimatyzację, nawigację, radio. Przez dużą część czasu wentylacje fotela. Moja prawa noga jest dosyć ciężka, średnia prędkość to ponad 85 km/h. Otrzymałem spalanie 6,1 l . I tu plus tego silnika właśnie. Kia nie celuje raczej w bogatych szaleńców jeżdżących od stacji benzynowej do stacji. To raczej auto średniej klasy, dla ludzi liczących pieniądze. Również na stacji benzynowej. Wersja benzynowa z silnikiem 2 litry pewnie straci zaletę dużej ekonomiczności tej wersji. Ale gdyby tak włożyli to 2.2 z Sorento... ciekawe o ile wtedy zwiększyłoby się spalanie, a o ile poprawiła radocha z jazdy...
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
leon
2013-06-15
8.7/9.5/6.1 auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
leon
2013-06-15
8.7/9.5/6.1 auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
leon
2013-06-15
8.7/9.5/6.1 auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
krysek
2015-06-25
7.3/8.4/6.2 Niewielkie spalanie przy jeździe autostradowej czyli 147km/h (z GPSu) przy 2400-2500 obr/min na szóstym biegu, (spalanie być może średnio większe w mieście z powodu zmiany mapy silnika na 160KM, na trasie przypuszczalnie mniejsze). Przebiegi rzędu 850km w jeździe mieszanej to zawsze dwa razy większy zasięg na tej samej pojemności baku co w poprzedniku XC90 gdzie zasięg wychodził 400-450km :-)
raport Sedan Facelifting, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2014 r.
JackyJazz
2013-11-15
5.9/6.8/5.2 Auto pali niecałe 6l/100 km w trasie, a nie cackam się z nim zbytnio. Przeglądy co 30.000 km., choć KIA zaleca wymianę oleju i filtra co 15.000 km. Przy tym polecany olej to LOTOS QUAZAR - jeden z droższych na rynku. Na razie innych wydatków BRAK - i oby tak zostało.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
dejwid78
2015-03-27
6.4/9.8/6.4 Jeśli jeździ się nie za szybko to spalanie jest nawet na poziomie 6-7l/100km przy bardziej dynamicznej jeździe zwykle nie przekracza 9,5l. Trochę za często są przeglądy ale poza tym leje się tylko paliwo.
raport Sedan, 2.0 DOHC 165KM, 2013 r.
Kuba
2014-06-06
6.5/7.0/5.5 Lubię wcisnąć pedał gazu i przytrzymać auto na obrotach. Mimo to spalanie to ok. 6,5 l, czysta poezja. Na stację jeżdżę co 1000-1200 km.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
Kozak_Barabasz
2014-10-14
6.0/6.9/5.0 Oprócz wcześniejszego przeglądu, który sam zafundowałem nic więcej mnie nie kosztowała ;)
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
eMBe
2012-05-29
6.0/8.0/5.5 Średnio mnie to interesowało, chyba pali mało przy takiej pojemności.
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2011 r.
WwFox
2014-04-11
7.5/15.0/4.9 oszczędnością spalania nie grzeszy, ceną ubezpieczenia też nie :P
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2011 r.
bzinks
2013-10-25
5.9/8.1/4.9 6,6 tyle średnio, przeglądy co 30 tys więc okey
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
grzegorz
2014-06-08
6.5/7.2/5.8 Na razie bez dodatkowych kosztów
raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
Lecho
2014-11-25
8.1/9.2/6.1 raport Sedan, 1.7 VGT CRDi 136KM, 2012 r.
krakus
2014-03-14
7.2/10.5/7.0 raport Sedan Hybrid, 2.0 DOHC HYBRID 190KM, 2014 r.
1 z
1

Partnerzy

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro.pl otoDom.pl otoWakacje.pl otoPraca.pl platnosci Ceneo.pl cokupic.pl paygsm.pl