otoMoto.pl - ogłoszenia motoryzacyjne

ogłoszeń w bazie

Przy współpracy z AutoCentrum.pl

Zużycie paliwa

  • Podsumowanie spalania
  • Opel Astra G (od 1998 do 2009)
  • w klasie samochodów:
  • Niższa klasa średnia
  • na podstawie:
  • 2274 raportów
Średnie spalanie dla tego auta:
7.6 16.2 8.9
Średnie spalanie w klasie:
8.1 5.9 9.4
Minimalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
7.3 15.6 8.5
Maksymalne średnie spalanie (w l/100km):
Pomoc
9.3 18.9 10.6
Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe
na długiej trasie (w l/100km):
Pomoc
6.2 14.0 7.4

Filtrowanie raportów - wybierz kryteria

Rodzaj nadwozia

Silnik i/lub lata produkcji

  • silnik:
  • lata produkcji:
  •  

Pokaż raporty

  • raporty:
  • chronologicznie od najdłuższych komentarzy
Autor
Spalanie
Pomoc
Samochód/Komentarz
Kubus
2010-02-02
8.5/10.2/7.7 Ok więc tak autko pali średnio 9,5-9,8 l / 100km przy dosyć normalnej jeździe w granicach 60-100 km/h poza miastem i w mieście normalnie jak wszyscy, przy przyspieszeniach szybszych jedynie przy wyprzedzaniu... myślę ze to wynik o litr pół za wysoki jak na SEKWENCJE ale jest ok... Maxymalnie spalanie to naprawdę szybkie przyspieszenia i szybsza jazda jak widać różnica w spalaniu to tylko ponad 0,5 l a jazda całkiem inna... minimalne średnie spalanie to o dziwo spalanie które wyszło przy normalnej jeździe na odcinku 2x50 km wyszło wtedy koło 8l/100 km ale tutaj chodzi o cykl mieszany wiec dodałem to półliterka... Chciałem też sprawdzić jak będzie wyglądać spalanie przy jeździe mieszanej przy wolnym przyspieszaniu , wczesnej zmianie biegów i obrotach do góra 3 tys(na piątym biegu to około 100km/h) ku mojemu zdziwieniu wynik jaki uzyskałem na całym baku ok 9l/100km czyli także nie duża różnica.:D Ostatnio na przykład na krótkiej trasie 40 km przy normalniej jeździe ale wolnej z powodu na zimę wyszło mi 5,1 l/100km ale sam nie wiem jak to się stało może to jakiś błąd pomiarowy. Moje wnioski to, że w mieszanych trasach i miastowych zmieścisz się miedzy 9-10l na 100 km co jest ciut za dużo jak na sekwencje i silnik 1,6 l , ale za to mamy 101 koników:) (przy okazji dodam ze te 101 koników w zupełności wystarcza przy jeździe a nawet szybszym wyprzedzaniu...) a czym dłuższa i równiejsza trasa spalanie drastycznie spada... wiec myślę ze na trasie ok 100 km 7,7 l nie będzie wyczynem:):) Niestety nie mogę powiedzieć jak to wygląda na benzynie bo jeździłem nim tylko tydzień na benzynie i założyłem SEKWENCJE LPG ale myślę ze kolo literka mniej a i różnic nie widać żadnej miedzy benzyną a LPG... z mankamentów dodam ze nieraz jak się stoi na światłach to skaczą same obroty do około 3 i spadają i trzeba wtedy dodać gazu bo gaśnie...(częściej na LPG niż na benzynie)
raport Hatchback, 1.6 16V 101KM, 2003 r.
krakus
2014-03-02
9.5/9.7/7.0 Wersja 5D, silnik x16xel: Moje podróżowanie tym samochodem jest najgorsze z punktu widzenia oszczędności. Do pracy mam niecałe 10km po bardzo zatłoczonym mieście (Kraków). Pierwsze 4km w zimie pokonuje się przy zimnym silniku, gdzie na światłach na luzie silnik pracuje na ok. 1200 obr/min. Jazda na maksymalnie 3-cim biegu, ciągle zatrzymując się na światłach sprawia, że wtedy ciężko zejść poniżej 9.5l/100km. Ja nie wiem jak niektórzy osiągają w mieście 8l/100km. Chyba są to małe miasta rzędu 20-50tyś, gdzie ruch jest całkiem sprawny. W wielkomiejskich korkach x16xel pali ok. 9.5-9.7 litra. Na miasto nie jest to silnik oszczędny. Wszystkim czytelnikom radzę podchodzić sceptycznie do opinii nt. spalania w trasie. Charakterystyka wlewów Opla sprawia, że pod korek się go zalać nie da (we wlewie jest odpowietrzanie i przy "dobijaniu" może nam się wylewać paliwo - od razu zadzwoniłem do Opla jak tylko zobaczyłem kałużę Pb pod samochodem przy pełnym tankowaniu). Aby mierzenie spalania miało sen, trzeba by było tuż przed samym wylotem z miasta zatankować do pierwszego odbicia pistoletu, po czym zjeżdżając z trasy zrobić to samo. Serwis mówi, że wahania w "odbiciu" pistoletu mogą wynosić nawet spokojnie 0,5litra (zależy od ciśnienia w pistolecie, nawet tego po jakiej ściance się leje). Pół litra to jednak spora różnica, gdy przeważnie "trasy" w Polsce nie mają długości w setkach kilometrów. Polska to kraj w którym "trasę" nazywa się tak na prawdę cykl mieszany. Nie mamy w Polsce wielu autostrad, a na wielu drogach "szybszego" ruchu często specyfika jazdy przypomina poruszanie się po wsi z delikatnie większą prędkością. Moim zdaniem 6,5l/100 to definitywne maksimum eco-drivingu i oszczędności. Wszystkim zastanawiającym się nad zakupem tego samochodu do dużego miasta - odradzam. Chyba, że ktoś lubi LPG. Stanie w korkach przy 9.5l/100km czyni klasyka samochodem drogim.
raport Hatchback, 1.6 16V 101KM, 1998 r.
Maciek
2014-07-15
10.0/14.0/8.0 3/4 raportów tutaj jest naściemniane, albo zamiast w miastach jeździcie po miasteczkach. Jeżdżąc po łodzi (prawdziwe miasto, z korkami, remontami itp) astra przy taksówkarskim stylu jazdy brała średnio 10,5l benzyny na 100km. Po założeniu gazu spalanie wwynosi 11,5-12l lpg na 100km. W lecie z klimą 14l lpg/100km. W trasie zależnie od szybkości: w 2 osoby drogami pozamiejskimi z przelotową v=90km/h spalanie wyniosło 8l lpg/100km, przy prędkości 120km/h z klimą bierze równe 10l lpg/100km, potem już idzie mocno w górę, przy przelotowej 140km/h z klimą wciąga 12l/100km jak po mieście. Co do spalania miejskiego jeżdżę powoli, powoli przyspieszam, zmieniam bieg na wyższy przy obrotach 2300-2500 i przewiduję sytuację na drodze. Przy szybkim stylu jazdy spokojnie można osiągnąć 14-15l/100km. Z drugiej strony po Częstochowie astra paliła ok 10,5-11l lpg/100km więc dużo zależy czy miasto jest wielkie i zatłoczone czy jedzie się w miarę płynnie. Ceny części są przyzwoite, choć gdy na raz do wymiany będą przednie hamulce (tarcze+klocki), przewody hamulcowe (skorodowane),kompletny wydech (bo cały przegnił), do tego zrobienie klimy to rachunek wynosi nagle 1500zł - mówimy o dobrym znajomym mechaniku i dobrej jakości zamiennikach. Autem zrobiłem dotąd 40 tys km i mogę szczerze polecić. Trzeba jednak liczyć się z wydatkami rzędu 1-2 tys zł w skali roku na naprawy i przeglądy. Za dbanie samochód odwdzięcza się bezawaryjną jazdą, dzięki czemu zawsze dojedzie do celu. Drażni tylko hałas powyżej 120km/h z powodu kiepsko wyciszonego tunelu środkowego - wystarczy go zdjąć i podkleić od środka gąbką akustyczną i hałas przesuwa się o 20-30km/h do góry
raport Sedan, 1.8 16V 116KM, 1998 r.
l_d_21(at)wp.pl
2012-09-03
6.3/9.6/5.2 Spalanie jest duże bo silnik jest strasznie słaby na niskich obrotach. Można depnąć przy niespełna 2000obr , auto prawie nie przyśpiesza a spalanie CHWILOWE sięga 20-40 l/100km. Przy wysokich obr. fajnie ciągnie ale za to spalanie jest również duże(zwłaszcza na 2jce :) na 3jce 25l/100, na 4rce dochodzi do 17l/100km -gaz w podłodze). Spokojna jazda: (opony 195 60 r 15 barum bravuris 2) Jadąc 100km/h 5bieg osiągniemy 4.5-5.5 l/100km Jadąc 60km/h 5bieg mamy 5.0-6.5l/100km. jadąc 40km/h 3bieg mamy 6.5-7.5l/100km. Charakterystyka tego silnika sprawia że wolna jazda na jak najwyższym biegu dla oszczędności przynosi wręcz odwrotny efekt (tak to widzę na komputerze). Do tego dochodzi dziwne wyłączanie wtryskiwaczy dopiero po przekroczeniu 2000obr. A więc musimy przeciągnąć 2k/obr/min aby po puszczeniu gazu nie palił paliwa. Żeby obniżyć mocno spalanie trzeba energicznie rozpędzać auto dosyć szybko zmieniając biegi , po czym luz i zamiast hamować to wbijamy bieg ale tak aby obroty podeszły ponad 2 tyś . Dziwactwo które męczy. Ale tylko w ten sposób w terenie ("mocno")zabudowanym można wyciągnąć 8 l/100km. Jadąc normalnie to: 10 na 100km. Oczywiście komputer spalania (tu UKP) robi baaaardzo duuużo. myślę że po 10tys km spokojnie odbiłem sobie jego cenę. Żona raczej nie patrzy na komputer i jej spalanie wychodzi dobrze ponad litr na 100 więcej
raport Hatchback, 1.6 16V 101KM, 2001 r.
l_d_21(at)wp.pl
2012-09-03
6.3/9.6/5.2 Spalanie jest duże bo silnik jest strasznie słaby na niskich obrotach. Można depnąć przy niespełna 2000obr , auto prawie nie przyśpiesza a spalanie CHWILOWE sięga 20-40 l/100km. Przy wysokich obr. fajnie ciągnie ale za to spalanie jest również duże(zwłaszcza na 2jce :) na 3jce 25l/100, na 4rce dochodzi do 17l/100km -gaz w podłodze). Spokojna jazda: (opony 195 60 r 15 barum bravuris 2) Jadąc 100km/h 5bieg osiągniemy 4.5-5.5 l/100km Jadąc 60km/h 5bieg mamy 5.0-6.5l/100km. jadąc 40km/h 3bieg mamy 6.5-7.5l/100km. Charakterystyka tego silnika sprawia że wolna jazda na jak najwyższym biegu dla oszczędności przynosi wręcz odwrotny efekt (tak to widzę na komputerze). Do tego dochodzi dziwne wyłączanie wtryskiwaczy dopiero po przekroczeniu 2000obr. A więc musimy przeciągnąć 2k/obr/min aby po puszczeniu gazu nie palił paliwa. Żeby obniżyć mocno spalanie trzeba energicznie rozpędzać auto dosyć szybko zmieniając biegi , po czym luz i zamiast hamować to wbijamy bieg ale tak aby obroty podeszły ponad 2 tyś . Dziwactwo które męczy. Ale tylko w ten sposób w terenie ("mocno")zabudowanym można wyciągnąć 8 l/100km. Jadąc normalnie to: 10 na 100km. Oczywiście komputer spalania (tu UKP) robi baaaardzo duuużo. myślę że po 10tys km spokojnie odbiłem sobie jego cenę. Żona raczej nie patrzy na komputer i jej spalanie wychodzi dobrze ponad litr na 100 więcej
raport Hatchback, 1.6 16V 101KM, 2001 r.
*adrianoe*
2010-08-26
6.0/6.2/5.8 patrząc na to, że silnik to tylko 1,4 a zarazem ma 90 kucyków to jest bardzo ekonomiczny. kojarzę ze raz spalił mi 6,5 na 100 ale to jak jechałe w 4 osoby i się naprawdę spieszyłem i jechałem bardzo dynamicznie (nie napiszę bo może jakiś policjant czyta :)) tak od tankowania do tankowania sprawdzam spalanie i jak w mordę wychodzi pomiędzy 6,0-6,2. w trasie przy spokojnej w miarę przepisowej jeździe i nie kręceniu go pod 5000 obrotów da się zejść do 5,8. to niezły wynik jak na benzyniaka. leję do niego 95 Pb, a raz na jakiś czas wlewam płyn do przeczyszczenia wtryskiwaczy. oczywiście pilnować trzeba wymiany filtra paliwa i zalewać na w miarę renomowanych stacjach. wtedy spalanie jest niezmienne. co do przegląów i napraw: mam prostą zasadę. omijam autoryzowane serwisy. znalazłem porządnego mechanika który mówi pokazuje co i gdzie się psuje i któremu nie szkoda zapłacić kasy za robociznę. zawsze się go pytam czy to czy owamto nie jest do roboty, zawsze warto samemu trochę doczytać by wiedzieć że coś należy robić czy nie. jak wjeżdża na podnośnik to ile mu rzucić okiem na układ jezdny? itp. części nie są strasznie drogie, warto nieraz zakupić zamiennik ale nieraz warto oryginalną część - wszystko zależy co checie mieć w silniku oryginalne, a co od chinczyka :):)
raport Kombi, 1.4 16V 90KM, 2000 r.
miczek.mk(at)interia.pl
2013-06-27
7.0/8.5/6.0 Jeździłem samochodem Opel Astra II Classic 1.4 Twinport 90KM 2006 rok hatchback przez pięć lat. Przejechałem 320 tys. km, od nowego. Nie spodziewałem się, że to tak porządne auto. Wcale się nie psuło. Sprawnie jeździło. Połączenie wody z ogniem. Takich solidnych aut jest coraz mniej. Tego po oplu się nie spodziewałem. Silnika twinport na łańcuchu do wcześniejszego 1.4 16V z rozrządem na pasku nie ma nawet co porównywać. To świetny silnik. Na papierze parametry są porównywalne, ale jeździ o wiele dynamiczniej, o wiele mniej pali, wcale się nie psuje, pali około 1 litra oleju na 10.000 km. Do tego żadnego wycieku oleju, żadnej wypociny, byłem mile zaskoczony. Awarie były tylko na gwarancji - kompresor klimy wymieniony na gwarancji przy 80.000 (głośno chodził), przy 90.000 uszczelniacz na kole pasowym (jedyna przez ten czas wypocina), przy 160.000 wymiana łańcuchowego rozrządu (głośno chodził). Poza tym NIC oprócz przeglądów. A spalanie - cóż - na trasie wystarczy 6.5 l benzyny, w mieście absolutny max 8 l, a na autostradzie z prędkością bliską max (licznikowe pomiędzy 180 a 200 km/h. non stop) najwyżej 10 l benzyny To naprawdę oszczędne auto. I niezwykle trwałe. POLECAM.
raport Hatchback, 1.4 Twinport ECOTEC 90KM, 2006 r.
czajor(at)onet.pl
2010-12-02
10.0/13.0/8.0 Staram się jeździć delikatnie. Przeczytałem chyba w wszytko co się da o eko drivingu! Stosuję się do większości rad tam zawartych: (pilnuję odpowiedniego ciśnienia w oponach, nie przewożę zbędnych bagaży, nie mam bagażnika dachowego, regularnie wymieniam olej i wszystkie inne części eksploatacyjne itp.) Na autostradzie z prędkością 80-90 km/h nie udało mi się zejść poniżej 8.0 l w cztery dorosłe osoby. Zatankowałem 38 litrów gazu przejechałem 475 km wynik prosty równe 8 l. W jeździe po mieście spala mi od 12 do 13 l. W zależności od intensywności ruchu na drodze i pory roku - (samochody palą więcej paliwa zimą). Co do spalania w mieście obliczanie jest bardzo proste. Dane fabryczne: ten opel z tym silnikiem (Opel Astra 1.6 75 KM V8) spala 9.7 l benzyny w jeździe po mieście, liczmy ok 10 l jak większość wie samochód z instalacją gazową spala ok 20-30% więcej gazu do benzyny. To rachunek jest prosty 12-13 litrów gazu po mieście. (Z biegiem upływu lat samochody spalają więcej paliwa i zmniejsza się ich moc). Nie wiem skąd się wzięło ,,maksymalne,, średnie spalanie po mieście 10.9 litra?
raport Hatchback, 1.6 8V 75KM, 1998 r.
techfan77
2012-08-04
7.0/9.0/6.8 Notuję każdy rachunek od zakupu auta i średnie spalanie na dystansie 150 tys km wychodzi mi 7,5L/100km. W samym mieście jak Kraków spalanie powinno się podawać w L/h a nie w L/100km - przez korki spalanie potrafi wychodzić powyżej 10L. Z kolei w trasie autostradami do Chorwacji, przy włączonej klimatyzacji, dwóch osobach i pełnym bagażniku spalanie średnie wychodzi ok 6.8-7L/100km w zależności czy prędkość na autostradach jest bliżej 120km/h czy 130km/h. Koszty napraw są niewielkie, wymieniam w zasadzie rzeczy eksploatacyjne, jak tarcze, klocki, zawieszenie czy tłumiki. Poza tym nie psuje się nic. Przy ok 130tys km była wymieniona chłodnica silnika, przy ok 150tys km zmienione uszczelnienie wałka sprężarki klimatyzacji. Poza tym w okolicach 180tys km wymiany wymagał mechanizm wycieraczek. Z dziwnych i nietypowych dla tego auta usterek wysiadło serwo hamulców - miało nieszczelność - ale udało mi się kupić nowe serwo za nieduże pieniądze ok 200zł. Poza tym nic się nie dzieje. NIC. Gdy czytam jakie pieniądze ludzie zostawiają przy serwisie nowoczesnych aut to włos mi się jeży na głowie.
raport Hatchback, 1.6 8V 75KM, 1999 r.
Ernest
2011-12-27
4.7/5.4/4.0 auto zakupiłem o 2-giego właściciela przy przebiegu 200K km. Pierwszym właścicielem była firma chemiczna - samochód jezdził na firmie przez 5 lata i głownie na trasach (przejechali 180k km) Przy 200k km wymieniono szczotki alternatora, wszystkie płyny. Przy 215 k km wymieniłem rozrząd oraz akumulator. Przy 230K km do wymiany poszły przednie łożyska kół oraz tylne amorki, klocki + tarcze hamulcowe.Przy 255 k km wymieniłem chłodnice klimy bo się rozszczelniła (standard w astrach i zafirach po około 7 latach).Regularnie co około 15k km wymieniam olej na 5w30 Dexos 2. Większosć napraw głownie mechanicznych staram się robić we własnym zakresie. Wymiana oleju z filtrem to koszt 130 zł. Alternator regenrowany to koszt 300 zł. Sredni koszt 1 km (łacznie z paliwem i ubezpieczeniem) to okolo 45 gr. Jeżdze głownie na trasie, dość ekonomicznie (bo tak lubię) i średnie spalanie waha się od 4,3 do 4,5. Najmniejsze srednie zużycie paliwa w lecie (90% trasy, 10 % teren zabudowany) udało sięzejsc do 4,1 l/100km (olej napędowy BP zwykły) oraz 4 l/100km(BP ultimate)
raport Kombi, 1.7 DTI 75KM, 2004 r.
Joe
2009-12-16
6.2/7.8/5.4 Autko mam ponad rok i spisuje się idealnie - wymiana filtrów i olejów. Właśnie wróciłem z kolejnej podróży - 2700km - temperatury koło zera - non stop autostrada - 5 osób i bagaż pod sufit. Na odcinku przez Niemcy - 130-140 średnio spalił na 5,9, dalej przy prędkościach 110-120 pół litra średnio mniej (5,4). "W koło komina" (przejazdy do 15km) przy mrozach potrafi wciągnąć 8 a to podejrzewam, że nie jest maksymalny wynik. Latem trasa ponad 5000 km i autko wciągnęło 5,4 przy jeździe po normalnych drogach (przelotowa 80-110km/h) głównie z włączoną klimą i kompletem osób na pokładzie. Jedno co zauważyłem, to spalanie, które skacze w zadziwiający sposób - wystarczy załapać sie na korki albo dynamicznie (nie szaleńczo) jeździć po mieście i spalanie szybko wzrasta nawet o 3 l/100 nawet przy stosunku jazdy trasa/miasto 6/4. Drobna dygresja - jeździłem 101 konną wersją i różnicę odczułem powyżej 100km/h (minimalnie) i na prędkości maksymalnej też nieznacznie a spalanie miało jeszcze większy rozstrzał (od 5l do 9l jako normalne)
raport Kombi, 2.0 DI 82KM, 1999 r.
whiro
2009-07-24
5.8/6.5/5.2 Jeżdzi sobie autko nawet spoko choć pomarudzę na dynamikę tego silnika. Silniczek na niskich obrotach nie jedzie :/. Jak na takie osiągi dużo pali. Vw przy 1,9 110 ps i lepszych osiągach spala ok 0,5-1 l mniej. Ośmio zaworowa głowica, cichsza,lepiej ciągnie od niskich obrotów. Jedyna zaleta to łańcuch. Może bredzę bo zawsze jeżdziłem benzyniakami ale dla mnie silnik który przy niskich obrotach na 2 ce nie rwie gumy przy dodaniu gazu to lipa. Tu trzeba poczekać aż turbo nabije co czuć przy około 2-2,2 rpm. Ogólnie nie polecam nikomu silników diesla. Kiedyś to człowiek się napalał że to mało pali i duże przebiegi ma a teraz niby fajne te diesle ale jakie drogie w utrzymaniu. Czyli podsumowanie : minimalnie ok 5 l, średnio ok 6, a max w zimie może 7,5 l. nie polecam trzymać silnika poniżej 2 tys obr bo nagły manewr przyspieszenia będzie nikły ( w ogóle słyszałem kilka razy jak wał wyszedł bokiem w tych silnikach co wskazuje na zbyt niskie obroty). coś za coś jednym słowem. teraz poluje na bertone 1,8 125 ps.
raport Kombi, 2.0 DTI 101KM, 1999 r.
p22p
2009-07-11
6.5/7.5/5.4 pokonując trasę radom-bielsko 1os. plus trochę szpargałów, większość trasy to 7 potem w Jędrzejowie na 78 a potem z Zawiercia na S1; na S7i S1 to`130-140km/ha na reszcie trasy 110-130km/h poza obszarami zabudowanymi gdzie spadało do~80km/h wyszło 5,4l/100km, ale z powrotem z zona dzieckiem i większym bagażem, przy podobnych prędkościach masa zrobiła swoje i doszedł 1 litr do spalania (6,5),auto wyszło Niemcom rewelacyjnie, hatchback daje możliwości ładunku różnych gabarytów, zwrotny i bezproblemowy w parkowaniu, zawieszenie może być, tylko elektryka do poprawy, to lusterko nie da sie ustawić , to podświetlenie regulatorów nadmuchu i radia, za to silnik ten 1.6 16v jakby stworzony do tego auta, dynamika doskonała, z wyprzedzaniem nie ma problemów do 160km/h da sie prowadzić potem ucieka, jest za lekka 1175kg; ale może dlatego w przyspieszeniach nie ma co sie wstydzić, blacha nie rdzewieje, wyciszenie w śodku oki jedynie ciasno z tyłu i mogli by dac lepszy plastik
raport Hatchback, 1.6 16V 101KM, 1999 r.
Krokiew
2010-08-28
8.7/11.0/8.0 Jeżeli chodzi o naprawy i wymianę części eksploatacyjnych to jak dla mnie to są w przystępnej cenie patrząc na samochody podobnej klasy i w podobnej cenie.Ja np za wymianę kompletnego rządu z pompa wody, wymiana paska wieloklinowego na alternatorze + wymiana oleju 5-w40 castrol zapłaciłem 780zł łącznie razem z uzupełnieniem płynu chłodniczego którego ubyło przy wymianę pompy wody.Zużycie paliwa, a jeżdżę na LPG mi odpowiada.Mniej więcej spala tyle samo co poprzedni samochód tez opel astra z mniejszym silnikiem bo miał 1,4 v8 90PSI.Jak się chce to samochód potrafi spalić mało. Ja staram sie jeździć wg zasady ekonomicznej jazdy czyli: dojeżdżanie do świateł hamując biegami, przewidywać sytuacje na drodze, i w miarę możliwości jeździć jak najwyższym biegu.Staram sie jezdzić w granicach 2tys obrotów- ale tak to tylko jak muszę jeździć w korku lub gdy nie ma możliwości bezpiecznego wyprzedania.A na trasie to lecę w miarę możliwości i otrzymywać stała prędkość.
raport Kombi, 1.6 16V 101KM, 2002 r.
Łosiek
2013-02-20
5.6/6.9/5.3 Witam, powinienem dodać iż jestem 3 właścicielem astry sprowadzonej z Niemiec, w momencie kupna miała 180k. Zaraz po kupnie samochód przeszedł generalny przegląd w warsztacie i wszystko co wymagało wymiany zostało zrobione. Po kilku miesiącach użytkowania okazało się że wyrwało mi mocowanie wtrysku, a co ciekawsze już drugiego w tym modelu (nie wiem czy ktoś miał taki problem). Jeśli chodzi o raporty spalania, podróżuje głównie po Holandii więc średnie minimalne jest dość dobrym odwzorowaniem, natomiast nigdy mi się nie udało zejść poniżej 5,3 l/100km. Należy również dodać że jeżdżę głównie na tych lepszych olejach z Shell´a lub Arala. Swój styl jazdy określiłbym jako ekonomiczny, aczkolwiek za każdym razem kiedy jadę do PL, to mam cegłe na gazie i tak na trasie około 1400 km jadąc średnio 140 - 180 km/h spalanie wychodzi mi ok 8 l/100km. Przeglądając raporty spalania jestem ciekawy jakim cudem niektórym udaje się zejść poniżej 4 l/100.
raport Kombi, 1.7 DTI 75KM, 2000 r.

Partnerzy

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro.pl otoDom.pl otoWakacje.pl otoPraca.pl platnosci Ceneo.pl cokupic.pl paygsm.pl